17 september

Tjena! 
Sitter just nu vid köksbordet och överväger för och nackdelar med att gå och lägga mig slash kolla på idol som jag missade på grund av min träning. Om jag går och lägger mig kommer jag orka gå upp imorgon (haha nog att jag kommer) men kommer förmodligen aldrig se idolavsnittet.. Vet redan vilka som gick vidare så inte så viktigt men ändå... Eller så fortsätter jag och vara lika duktig som jag varit den sista kvarten och pluggar lite till, men å andra sidan är ju inte det kul. 

Aja, vi får se vad som händer. Kan berätta att jag har grovt ont i framsida lår, har förmodligen sträckt mig eller något. Så nu vet ni det också :)
 
Imorgon ska jag och My åka till alice i sotenäs och gå på en förälsning emd en man som var med i Andra världskriget och satt i ett par koncentrationsläger och arbetsläger, ska bli riktigt intressant! Sen sover vi där och måste gå upp typ 5 på natten för att åka någon jävla skolbuss, och det är inte min grej...... 
 
Tror jag går och lägger mig nu, sov gott kära vänner 
 
PS. läste för längesen att winnerbäcks album kommer ut imorgon, stämmer detta???? SÅ GLAD ISF. 
Emma | |
Upp