SPANIEN ÄR ETT LAND, DÄR MAN DANSAR TANGO.

HOLA
Det var ett tag sen nu. Vet inte riktigt varför jag skriver just nu heller, men antar att jag bara tänkte uppdatera er lite på livet. Just nu befinner jag mig i Torrevieja som ligger i typ sydöstra Spanien om jag tittade rätt på kartan, lolz (för mina lol-lovers). Jag har varit här i ca en veckas tid och åker hem på tisdag kväll. Mestadels har jag solat, badat, läst och bara tagit det lugnt, har också varit på en marknad, ätit ute på restuaranger och lekt med små barn (nej det är inte särskrivet, bara så ni vet). 
Imorgon ska jag väl antagligen fortsätta med att inte göra någonting, och pressa det sista i solen för att se om kroppen klarar av att bilda lite mer melanin. Läste precis att det är det som bildas i huden för att skydda huden mot solens kortvågiga, ultravioletta strålning, och ämnet färgar alltså huden brunt. Bra att veta eller inte :) 
 

Sen innan jag stänger av datorn och lägger mig och sover tänkte jag bara tvinga er alla att titta på denna videon: 
  
 
Den är så underbart genialisk, vacker, bra, bäst, älskvärd, fantastisk, favoritig, lovely och jag är helt kär i den. Näst intill grinar för att de är så vackra plus att låten är superbra också!!!!!!!!!!!!!!! 
Besos y abrazos de tu amiga español. Buenos noches guapos!!!!!!!!!
Emma | |
Upp