tors 23 maj

Hej på er! Allt bra? Som Emma skrev i förra inlägget så körde vi av vägen i helgen vilket resulterade till att jag fick några sprickor i revbenen. Vilket också är en av anledningarna till varför jag inte har bloggat något det senaste. Men jag tycker faktiskt att det är en ganska vettig anledning så jag hoppas att ni tycker att det är okej. Men tyvärr har jag ju då inte så mycket att berätta. Har väl i princip bara suttit/stått/legat framför vänner sedan i söndags. Och som grädde på moset ligger jag svinmycket efter i skolan också så jag har väl inte sådär överdrivet mycket kul för mig för tillfället. MEN i tisdags bokade vi bråvalla-biljetter och det är ju väldigt kul faktiskt. Woho längtar sååå mycket!! I tisdags missade jag även matte np och satt längst fram på dansuppvisningen i folkan och kollade på Linneas (och många andras givetvis) feta dance moves. (händelserik dag)
Idag gick jag iallafall till skolan, gjorde ett spanska np (som förövrigt gick åt helvete) och åkte sen hem igen. Sedan dess har jag kollat lite på vänner och nu ska jag plugga. I helgen ska jag bara vara hemma, återhämta mig, plugga och kanske segla lite. På söndag kommer Linnea och ska bo hos mig i en vecka, myyyyys. 
Vi hörs någon dag! Kram
Hanna | |
Upp