lite sommar och sol

Hej bloggisen! Allt bra? Idag har vi haft fruktansvärt fint väder i lilla Lysekil och varenda människa har gått runt med ett stort leende på läpparna. Tänk vad lite sol kan göra! Redan igår var det fint väder. Jag var i skolan som vanligt, gjorde mitt engelska muntliga (haha:(((( det gick åt fanders) sen åkte vi ett gäng till mig och hade pannkakskalas för Måns som fyllde hela 17 år, grattis igen gbn:) Lite senare åkte vi hem till André där vi spenderade ett par timmar framför tvn och hockey vm (Sverige-Vitryssland och vinst med 2-1 för er som är intresserade). På kvällen kom Emma och sov hos mig, mysipys. Idag var vi skittrötta och kom typ aldrig upp ur sängen, åt lite frukost och mötte sedan upp halva skolan för gullmarsloppet. Woho!!!!!!! Jag gick tillsammans med mina grabz som hade packat med sig massa fika och en bräda haha. Vi kom väl i mål på en och en halv timme eller så men vi hade kul iallafall:))))) Efteråt gick jag hem till Emma och duschade och åt lunch, sen gick vi till skolan för att ha en ynka liten lektion och när vi slutade gick jag hem och la mig i solen en stund. Här på kvällskvisten kom Linnea förbi och myste lite grannaaa. Ta hand om er! LOVAR att skriva imorgon. Kram
Hanna | |
#1 - - André:

Vilken underbar dag dedär var!

Svar: ja, fantastiskt fin!
hakan.blogg.se

Upp