andrés tankar om livet, eller?

jag älskar: att fan girla, fint väder, calle sterner, att jag och linnea ska vara roommates nästa vecka, justin bieber, jordgubbar, kläder, pengar, mina fina vänner, att jag ska på håkan om 15 dagar, twitter, skvaller, aktivitetsområdet på bråvalla haha, varma sommarkvällar, grillat, ron pope, göteborg, att jag äntligen ska få leva upp till festival-hanna <333333, bio-popcorn, vänner (serien azå), torrschampo, let's dance, mjukglass, att jag fått krya på dig-blommor och presenter från släktingar i veckan, maria montazami, candy crush
 
jag hatar: skolan, att jag inte har några pengar, att jag inte kan träna, att jag typ har tappat aptiten helt, är inte sugen på någonting utan jag mår bara illa när jag tänker på mat(!!!!!!!!!!), att bada, att hela trean åker utomlands imorgon, att jag har slutat gilla lösgodis(?????????????), att jag inte har sett mumford & sons live, att jag inte har gift mig med bieber än, nationella prov, mitt hår, att jag inte har körkort 
Hanna | |
#1 - - André i mitt <3:

Vi vill ha mer André! Om inte det går vill vi ha mer inlägg i den här stilen!

Svar: det ska vi allt kunna lösa! kan du vara mer konkret när du säger "i den här stilen"? vi behöver all inspo vi kan få :)
hakan.blogg.se

#2 - - Gabbi:

Om du bara fick välja 3 saker att ta med dig på festivalen. Vad skulle det vara?

Svar: svarar i ett inlägg!
hakan.blogg.se

Upp