glasklart

Hej på er! Här sitter jag i motljuset och lyssnar på bråvallas spotifylista. Hur är det med er? Med mig är det bra! Allt flyter på bara fint. Men jag är dock skitstressad över skolan, har iallafall fem np, fyra inlämningsuppgifter och två prov kommande två veckor. Samtidigt ska jag försöka behålla mitt sociala liv, träna, sova och äta. Kuligt :-)
Imorgon har jag svenska np, det är dock ett uppsamlingsprov efter skolan eftersom jag var på Justiiiiiiiiin när det egentligen var. Annars då? På lördag ska jag till Philip på lan och på söndag ska jag på konfirmation. Tills dess kommer nog nästan all av min vakna tid användas för att plugga. Bläääääää. Det är dock bara 29 dagar till skolavslutning och sommarlov så det är bara att hålla ut. Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova. Puss på er fina läsare! 
1. lite yra i bollen 2. jag simmar lite 3. jag 2009 4. jag går på molnen
Hanna | |
Upp