vecka 11

HEJ OCH FÖRLÅT BABES
Var inte meningen att göra er oroliga, jag lever!!!
 
Snabbrepris på veckan: 
Måndag. Jag var i skolan, hatade livet. Efter skolan gick jag och Oskarios hem till Myz där hon bjussade på käk. Det var ju pojkens födelsedag så vi åt fika, drack kaffe och njöt av livet. När han var tvungen att gå stannade jag kvar för tanken var att jag och My skulle plugga till Tisdagens Biologi prov. Planerna gick inte riktigt som planerat och istället satt vi i tre timmar och pratade om träning, killar, festivaler och annat gott som livet har att bjuda på. Efter det gick jag istället hem och pluggade själv halva natten. 
Tisdag. Vi hade biologiprovet första lektionen, och det kändes mycket bättre än jag förväntat mig så det är gött. Sen bestämde jag mig för att sluta äta godis, sött osv, men eftersom alla halvt brutit det redan så bestämde vi att detta är prövovecka, nästa vecka är det på real lix. Jag stannade kvar i skolan och pluggade matte och sen gick jag och my hem till henne för att skriva klart en redovisning om Irland. Så om ni  undrar något är det bara att slå en pling! 
Onsdag. Denna dag fick jag en chock när jag vaknade och såg alla snö som var på utsidan, galet. Skolan bestod av matte, volleybolluttagning, och samhällslektion och därmed redovisningen. Gick galant! Efter skolan tränade jag och Hanna 02-orna och kvällen avslutades senare hemma hos Helena med massa mys-tjejer. 
Torsdag. Studiedag. Ledig. Sov länge. Powerwalk i årets finaste väder, sååååååå fint. Plugg & käk med Emelie och My, sen köttning på gymmet. Och nu sitter jag här.
 
 
 
 
 
 
Godnatt mina älskade läsare. Ta vara på er. 
 
 
| |
Upp