sjuk tjej

Tjena vänner! 
Idag ligger jag hemma i feber, hosta och huvudvärk. Har inte varit sjuk på jättelänge men nu kom det, och det är inte så kul som det verkar.. Som tur är mår jag lite bättre än vad jag gjorde inatt/imorse/igår kväll, men känner mig fortfarande lite hängig. Det värsta av allt är att vi inte har någon glass hemma som är god, och alla vet ju att glass är den bästa och ända fungerande medicinen!
Vet att uppdateringen är dålig, men vi har ett liv att sköta också.. Typ som att lana, jobba, sova, kolla på serier och njuta av vårens väder, för det är precis vad vi/jag har gjort de senaste dagarna. 
 
Uppdaterar igen lite senare, ska njuta på livet ett tag, ciao
Emma | |
#1 - - Elias:

hur fan ska man veta vem det är ? MEN RESTEN VA BRA!

Svar: Ber om ursäkt å Emmas vägnar men det är alltså Emma Alinde Linnea Persson som ligger hemma och är sjuk.
hakan.blogg.se

#2 - - Elias:

hur fan ska man veta vem det är ? MEN RESTEN VA BRA!

Svar: enklaste sättet är att kolla vilken kategori inlägget ligger i.
hakan.blogg.se

Upp