friday i'm in love

Heeeeej alla tjejer och killar! Hur är läget? Igår var vi ju som sagt på uf-mässan i Vänersborg. Det var skitbra och jag blev skittaggad woho! Vi ska ha det mest kungliga uf-företaget nästa år. Det fanns även en lite mässa där massa barn hade ställt upp med sina idéer, så duktiga!!! Några små-killar hade en tävling där man skulle gissa antal ikea-pennor i en påse och på något sätt lyckades jag gissa rätt haha och vann en miniräknare. Kingen. Köpte också en orange iphone-laddare på den "stora" mässan. Vet inte riktigt varför men jag var lite schyrre och stödde några iallafall. Efter mässan åkte Måns, Philip, Victor och jag till Uddevalla och för att gå på bio. Tanken var att vi skulle se Oz the great and powerful men det var något krångel så istället fick vi se på den nya Johan Falk-filmen. Den var iallafall jättebra. Fem av fem hakor.
 
Idag hade jag sisådär en timmes lektion så jag slutade strax efter halv tio. Har typ inget i skolan så det är jävligt gött!! Känns så bra med fredag! Sen dess har jag bara legat i soffan framför Harry Potter och planerar att göra det hela kvällen. Imorgon ska jag åka till Göteborg och shöppa och senare på kvällen ska jag till Philip. Hör av mig imorgon, hoppas ni får en bra fredag! Kram

 

Hanna | |
#1 - - André:

Intressant skrivet, Verkligen!

#2 - - Elias:

Be my wife pls

Svar: självklart! <33333333
hakan.blogg.se

Upp