har du chans till att åka på festival, TA DEN!

hallihallå! 
Läste precis hannas inlägg från bråvalla och blev lite sugen på att själv skriva ett. Hon har ju fått med det mesta men kan ju inflika med att det var något av det roligaste jag någonsin gjort. Det var så jävla underbart att varje dag kunna se flera bra band, nya som gamla men ändå bli så jävla lycklig av att stå där i publiken. Att få träffa nya människor, skratta som aldrig förr och umgås med sina allra bästa kompisar är fantastiskt. 
Som hanna tidigare sa ska vi absolut åka tillbaka nästa år, men förhoppningsvis med bil. Vi har också tankar på att ta med en husvagn för att slippa att bo med råttorna i tälten. Ja du hörde mig rätt.. Det bodde tydligen en jävla råtta under mitt tält fick jag se när vi höll på att plocka ihop det. Så himla äckligt. 
 
Mitt sommarlov hittills har börjat ganska bra, jag har jobbat en del, firat midsommar med mina vänner och tyvärr inte fått så mycket sol på ett tag. 
Denna veckan har jag hittills jobbat både måndag och tisdag, dock varit helt död efter bråvalla, men är ledig idag och ska ta igen mig framför tvn ett tag. Ikväll ska jag träffa lite tjejkompisar och mysa. 
Resten av veckan kommer jag fortsätta sälja baguetter och stå i feta ångor framför en fritös och på söndag också missa gyllene tider pga det...... 
 
Hoppas vi hörs snart igen, hihihi puss 
Emma | |
Upp