#TOLO

Tja, André här!

Tänkte flika in med lite info om mitt liv. Jag har sjukt mycket i skolan, tycker det är väldigt jobbit med stridigheter runt om i världen, tycker synd om föräldralösa barn och ensama kattungar. Det har varit mycket i vår stad på det sista! Slagsmål på skolor och andra hemskheter! Detta är helt absurt! Går man i skolan får man acceptera ordningsreglerna! Några saker jag ogillar: Vänsterpolitik, ämnet idrott i allmänhet, folk som klagar på sina betyg fast de är bra och falska människor! Några saker jag gillar: Högerpolitik, att inte göra ett skit, sova, äta fläskpannkaka, besöka Fyren, reta Victor, kolla på Hammarby och dricka Cola.

Hoppas att ni gillade detta inlägg, och jag antar att detta kommer få upp besökssiffrorna rejält. Ha en jävligt fin kväll, som Göran Liket brukar säga!


 

Slänger in en mysig bild från i sommras med en av mina förebilder Nikke Ström :)
Gästbloggare | |
#1 - - mysfille:

vilket bra inlägg

Svar: Åh tack. Det värmer mitt hjärta att du tycker det! Verkligen! <3
hakan.blogg.se

Upp