2012 är året

hej. idag hade jag inställd samhällskunskap. jag älskar lenas barn för att de är sjuka (hoppas det inte är något allvarligt, tack). Jag tänkte gå hem och antingen plugga eller spela sims men det resulterade istället att jag tre timmar senare sitter framför min dator och det ända jag har gjort är att letat konserter att se i år, taggat och funderat på hur det ligger till med min kära ekonomi och försökt mig på matten. 

Jag, alice och hanna funderar på att köpa biljetter till JB, men jag kan inte bestämma mig om jag ska gå eller inte eftersom jag inte är världens största fan av honom. Tycker han är bra ibland men lyssnar inte direkt på honom. Så ska fundera lite till på det, hade varit grymt coolt att ha gjort det liksom!!! 
Hittade också en konsert med Mumfors & Sons i Oslo. De är så grymt bra så är galet taggad!!!!! 
Och sen kommer ju Gyllene Tider till Lysekil i sommar men blir nog inte att ajg går in även fast det hade varit en fet upplevelse. 
Och sen har jag ju Håkan 8 Juni också! 
 
Har skaffat mig en användare på www.Ask.fm så fråga mig om allt mellan himmel och jord. pusshej tjoho 
Emma | |
Upp