söndagsfrihet blandat med måndagsångest

Söndag. Skönt och oskönt på samma gång. Jag ligger just nu hemma och lyssnar på musik, läser en bra bok, och  bara myser i min säng. Försöker övertala mig själv att träna. Kanske kommer på något att göra ikväll, vi får se.
Har haft en underbart skön, lugn och mysig helg. I Fredags bestämde jag och hanna att vi bara skulle ha en myskväll. Och så blev det. Mycket mat. Pizza och frukt doppat i smält choklad. Ofattbart gott. Till detta såg vi på Skavlan där Håkan var med och jag blev så himla sentimental. Han var så söt och gullig när han satt och skulle prata Engelska. Dör lite inombords när jag tänker på att jag ska få se honom på riktigt!!!! 
Jag kom hem vid tvåtiden och somnade skönt. På Lördagsmorgonen var jag tvungen att åka till Brastad för att hjälpa till på en loppis, den var gigantisk. Och gud va mycket skit folk köper. Åkte sedan hem, gjorde ungefär detjag gör nu, och åkte sedan tillbaka till Brastad med min bror och tittade på en fotbollsmatch. (Nästa helg har jag seriepremiär, ska bli så kul!!!! woopwoop)
På kvällen umgicks jag bara med delar av familjen, åt god mat, spelade lite spel, köpte massa godis, och slutade som en sovande barnvakt framför bröderna Lejonhjärta. 
 
Nu ska jag fortsätta att göra inget väsentligt. 
 
Emma | |
Upp