JUSTIN BIEBER, HERE I COME. ELLER?!?!?!?!?!?!?

hej på er alla! 
Sitter just nu hemma och äter för ska träna fotboll lite senare.. 
Har haft en jättebra dag idag, tills på fysiken, då jag får sms av Hanna att hon fått tag på 5 stycken Golden Cirkel biljetter till Justin Bieber! Hade jag varit en riktig belieber hade jag antagligen skrikit, gråtit och hoppat av lycka men eftersom jag inte är hans största fan så är jag istället förvirrad och osäker.. Osäker på om jag ska åka eller inte. Om själva  upplevelsen är värd pengarna. Just nu lutar det på att jag vill åka, och har fått tillåtelse. Tror det blir jävligt fett!! Isf missar jag dock NP i Svenska, men får väl skriva det en annan dag hoppas jag! 
Så antagligen befinner jag mig om en vecka i en kö i Stockholm. WOOOOP. 
 
Har också betällt hem en väska som jag ska få av Farmor i födelsedagspresent, så det känns bra :DDDDD
 
Nu ska jag fortsätta fundera, PUSSSS FRÅN ER FAVVOEMMIS 
 
Emma | |
Upp