DAG 4 - något vi ser fram emot

Emma: 
Sommaren 2013. Varma grillkvällar med kompisar. Mysiga frukostar i solen. Bara ben. Nattdopp. Men framför allt, Håkan Hellström i Göteborg. Jag ser fram emot denna kväll så sjukt mycket, den 8 Juni kommer jag stå med mina fina vänner, skrika med till världens bästa låtar som framförs av min älskade Håkan och känna lyckorus. Den glädjen att bara stå där, känna lyckan som strömmar genom kroppen, verkar helt fantastiskt. Jag tror att det överlag kommer bli en fantastisk sommar, så ser fram emot den jättemycket! Men jag vill inte att den dagen ska komma nu, för tror inte livet är till för att bara längta. Tänk vad många dagar som man har fram till den dagen, och ta vara på dem, för det är dagar man aldrig får tillbaka igen. Det är 63 dagar kvar nu. Snart är vi där, men fram tills den dagen ska jag göra så sjukt många roliga saker! 
Lyssna på detta, vettja!
 
Hanna:
Jisses. Precis som Emma så ser jag sjukt mycket fram emot sommaren 2013 som jag har väldigt höga förväntningar på!! Sena kvällar och framförallt varma kvällar, bad (haha ne sköja), massa roliga events --> roligt sommarjobb, grillning för hela slanten, roadtrips och andra äventyr, Hååååkan (!!!!!!!!), kanske Bråvalla, båtturer i alla dess färger och former osv osv. Och självklart kommer ni att få ta del av allting här i bloggen! Woho hakanblogg äger:)
Här hänger vi och dallrar | |
Upp