DAG 3 - favoritfilmer/serier

Hanna:
Jag älskar att kolla på film men jag kommer väldigt sällan ihåg vad de heter så därför är den här punkten ganska svår. Men jag älskar The Notebook, Harry Potter-filmerna, Upp. Älskar romantik, komedi och animerat. Hatar skräck. Favoritserierna är utan tvekan Grey's Anatomy, Friends och One tree hill.
 
Emma: 
Haha, läste vad hanna skrivit och insåg att jag typ kunde kopierat hennes inlägg för passar precis in på mig med. Jag ser på film, men vet inte vilken som är vilken, titlarna är liksom inget jag lägger på hjärnan. Men jag gillar de flesta filmerna, älskar mysiga romantiska drama-filmer men kan också tycka det är spännande med läskiga skräckfilmer! Barnfilmer går också hem hos mig, så kan väl säga att jag gillar det mesta, beroende på vilket humör jag är på. 
Dear John, The Notebook, 500 Days Of Summer, Brothers, Water for Elephant, Remember Me, The Intouchables (en oväntad vänskap) är några av många filmer jag tycker om. The OC, One Tree Hill, Gossip Girl, Vänner och My Name Is Earl är några serier jag gillar! Men som sagt tittar jag det mesta. 
Här hänger vi och dallrar | |
Upp