APRIL

Jag veeet, uppdateringen är hemsk. Men är så glad att ni tittar in här ibland ändå, så bussiga är ni, love you all. 
 
De senaste dagarna har jag ju haft lov, så har spenderat dem med mina kompisar. 
I måndags hade jag morgon träning, det var varken kul eller gick bra och jag mådde inte särskilt bra heller.. Jag fortsatte dagen med att titta på min gode vän Philips fotbollsmatch, de vann! Sen lirade jag, Måns, Victor, Alice och Pilip lite boll i solen på plasten innan vi gick vidare för käk på Fyren. På kvällen hade vi HSM-maraton, och det var jättemysigt, älskar high school musical. 
På tisdagen spelade jag fotboll med LIF och senare så gick jag hem och vilade, var galet trött. 
Onsdagen började på gymmet, fortsatte med långpromenad med milo, träning med 02-orna och avslutades med grill, prat och mys med tre fina vänner. Var väldigt skönt att det bara var så oplanerat, lugnt och att det vi inte hade hela lysekil med oss som annars. Slapp stress och krångel liksom, bara chilla gärnet. 
Idag, torsdag, har jag, Hanna och Linnea varit i Göteborg hela dagen. Vi har haft en fantastisk dag med lugna promenader genom stan, lite shopping, fika och en del kill och tjej-span. Blir så inspirerad av att se alla dessa vackra människor, som klär sig så fint och är så säkra i sina stilar. 
Jag fick endast med mig en jacka hem och några extra kilo i magen, men är ganska nöjd ändå. Hittade en jättefin brun ryggsäck som jag funderar på att köpa eller önska mig i present - vi får se hur det blir med det. 
 
Nu ska jag sova, godnatt! 
 
PS. Jag har en ask, vet as pin men har haft den längre än alla fjortisar så det ok ändå, men vill ni fråga något kan ni göra det här DS. 
Emma | |
Upp