april april

Hej bloggisen! Just nu sitter jag och dricker te och äter lite götta vid mitt alldeles nyss ihop-snickrade skrivbord. Har grejat lite även denna afton och det är börjar bli klart. Det ser dock ut som fan för det ligger skräp, kartonger och massa grejer som jag inte ska ha längre utspridda över hela övervåningen.
 
Igår bytte jag däck och tvättade bilen (cash is king), bakade kärleksmums och åkte till Måns på kvällskvisten. Vi kröp ner i soffan och hade vårat efterlängtade hsm-maraton. 3 tjejer och Johan var hypade hela natten och sjöng med till varje låt. Nästan. Varför övriga killar egentligen var där vet jag inte då de inte var speciellt intresserade utav filmerna, men det gjorde inget för vi hade super trevligt ändå! Vi somnade vid fem och gick upp vid halv tolv och satte oss på altanen i vårsolen. Ett par timmar senare åkte vi hem och bestämde oss att dra ihop till en fotbollsträning. Vi samlade ihop våra LIF-spelare och några därtill och tränade i minusgrader och storm på lilla gullmarsvallen. Inte riktigt minusgrader och inte heller storm men kallt som attan. 

Imorgon ska jag träna och lite senare nog också träna 02-tjejerna. Vad övriga dagen har att erbjuda får vi se då. God natt vänner! 
Hanna | |
Upp