jag babblar på med att köra bil typ. inte särskilt kul

Hola, wazzup bros? 
 
Har precis övningskört en sväng, fattar inte riktigt vad jag gör fel.. Är grym typ varannan gång och sen kan det gå skitdåligt gången efter.... Ska det fortsätta så här kommer jag ju inte få körkort. Vi får helt enkelt hoppas att antingen har jag lärt mig 100% tills uppkörningen (det är ju några månader kvar) eller så får vi hoppas att jag har en bra dag just den dagen helt enkelt.. 
På tal om köra bil, så ska vi ju på One Direction (!!!) i Juni, och vi har tankar på att det hade varit förbaskat kul att köra själva upp - men hur fan ska vi klara det. Nummer ett, jag får näst intill  panik om jag kör i Uddevalla typ... Nummer två. Jag kommer ha haft körkort i HÖGST typ 12 dagar. Nummer 3. Jag hittar antagligen typ inte till göteborg själv.
Finns två till möjliga representanter till chafförer. Antingen Emma stresshypernerviga Mc Nugget, eller Fanny.... Jag skulle troligen föredra att åka med den sistnämnda men jag har aldrig i hela mitt liv sett henne åka bil i mer än en timme utan att somna.. Så är lite kluven i den frågan också... (kommer sluta i att vi flyger/åker tåg lol). 
 
Annars har jag inte gjort mycket idag, hjälpte min lillasyster att locka håret och sminka sig för hon skulle på disco. När jag var i hennes ålder tror jag fan inte ens jag borstade håret när jag skulle på kalas..... knappt iaf. Mamma gjorde det antagligen motvilligt på mig medan jag skrek. 
 
Ikväll åker vi möjligen till skaftö, är inte helt säker än med det lutar åt det. 
Hoppas allt är bra med er!
 
 
Emma | |
#1 - - Anonym:

hallå lägg i kategorin "emma" om det är du som skriver. serri, blir irri

Svar: hallå den ligger ju i den kategorin redan lol. akta dig, blir fan irri på att ni skulle missta mig för hanna. jag sa ju att jag kör bil. bra kan jag tillägga
hakan.blogg.se

Upp