random saker ni kanske inte visste om mig

Jag bekänner att....
 
.....jag är riktigt jävla mörkrädd.....jag älskar natten mest ändå.....jag är lite kär i själva kärleken.....jag saknar hanni mucho.....jag är cirka sämst i hela skolan på att plugga......jag älskar att vara bäst på saker.....jag gråter ganska ofta....jag vill resa till världens alla länder....jag är ganska osäker på mig själv ibland.....jag tänker ofta på engelska.....jag skulle vilja vara norsk.....jag kan sitta i flera timmar framför klädsidor på internet.....jag fyller år sista vårdagen.....jag har aldrig varit utanför europa.....jag kan vara väldigt blyg.....mitt hår går ner till rumpan.....om 100 dagar ska jag se håkan hellström live.....jag vill inget hellre än att få ha ett eget lejon.....jag vill gärna lära mig fota.
 
 
Emma | |
Upp