EMMA IN THE HOUSE

Tjänaa!
 
Tänkte bara kika förbi för att kolla hur ni mår? Är livet fett eller? Det är mitt. Ibland i alla fall. Sommaren är ju snart här, vilket jag taggar för ordentligt! 
Har långhelg för tillfället, så har grillat tillsammans med fina vänner både idag och igår. Är dock alldeles för bra för att slösa bort dagarna.. Idag gjorde jag inte något vettigt förrän typ vid 6-7 tiden. Kunde pluggat, men gjorde det såklart inte. 
 
Jag kan tyvärr inte hjälpa att jag inte bloggar något, det är tråkigt när man inte vet vad man ska skriva om och vi får ju ingen hjälp av er direkt.. Kanske blir grym någon gång igen, men tills dess får ni nog hitta en ny favvoblogg. Förstår dock att det inte finns någon i klass med våran! 
NU: one tree hill och te. natti! 
 
Såg ni vad fina bilder hanna la ut förresten, blev sjukt nostalgisk!!!! 
Emma | |
Upp