hey monday

me and ma twin
 
Hej bloggisen! Just nu sitter jag och dricker te och tycker synd om mig själv. Vad gör ni?
Idag hade Linnea studiedag så hon hänkade med till Campus. Jag hade engelskaprov och senare förberedde vi oss inför svenska nationella muntligt. Har inte träffat Linnea ordentligt på ett bra tag så vi hann med massa skvaller och en del deeptalk. Idag stod även MUF (moderaternas ungdomsförbund typ) och värvade elever i korridoren. Vi stannade och pratade lite och de var så ju trevliga så när de frågade om vi ville blir medlemmar var det svårt att säga nej haha. Vet inte om jag kanske redan har sagt det men jag har som anteckning på datorn "bli insatt i politik", haha vet inte riktigt varför men iallafall så var ju det här ett steg i rätt riktning. 
Nu ska jag se på oth och sen ikväll kanske jag drar mig till gymmet om jag orkar. 
Hoppas ni mår fint! Puss, älskar er alla.
 
 
Hanna | |
#1 - - André:

kUL INLÄGG!

Upp