God afton! Vi skulle som sagt ha hsm-maraton men vi hittade ingenstans att vara på så fick vi skjuta upp det. Så istället skulle jag egentligen ha träffat Alice och Emma men det blev inte riktigt så heller. Istället fick jag världens ryck och har städat och grejat på min övervåning hela kvällen. Inget märkvärdigt men mycket fräschare:) Hittade massa undangömda grejer också och blev skitsentimental haha. Massa kp-tidningar, gamla bästis-halsband och foton. Bland annat så hittade jag ett foto från när vi vann Junicupen och jag började typ grina på dirren. En av de roligaste dagarna i hela mitt liv, utan tvekan!! 

Imorgon ska jag fortsätta greja, bygga ihop lite möbler och så, plugga, träna om jag hinner, kanske ha hsm-maraton och något mer som jag har glömt bort haha. Men nu ska jag sova, skriver mer imorgon. Ta hand om er! Kram
Hanna | |
#1 - - Oswald:

Fint inlägg. riktigt mysigt!

Svar: tack så mycket!
hakan.blogg.se

Upp