DAG 7 - resemål du skulle vilja besöka/varit i

Emma:
OJ VAD SVÅRT. 
Vart jag vill resa är inte så svårt komma på, men jag måste ju välja ut dem bästa för er. 
Jag skulle vilja resa till: 
FRANKRIKE - Tänk Paris, romantisk semester med någon man verkligen gillar. 
USA - tänk en "Coast to Coast"-resa i en bil, med fina vänner och bara leva livet. 
AUSTRALIEN - Dyka, surfa, titta på ascoola läskiga djur!!
ENGLAND - vandra runt i London med sina bästa vänner, shoppa, skratta, åka buss hit och dit. 
Skulle också vilja åka till någonstans i Afrika för att få se Lejon på riktigt. Hur coolt?!? 
Såg nu att Hanna skrivit "Segla i Kroatien" också, och jag hade nog seriöst dödat för att göra det också, fyfan va mysigt!
 
Säkerligen ganska många standardval, men man kan ju alltid börja här för att sedan åka till de små ställena som ingen pratar om. 
 
Hanna:
Hmm, kan ju börja med att berätta i vilka länder jag varit i kanske? Norge, Danmark, Finland, Tyskland (handbollsresa till Kiel, kul som attan!!), Spanien, Grekland, Frankrike (Paris, absolut finaste staden ever), Storbrittanien, USA och Thailand. Tror det var alla, inte för att det har sån stor betydelse egentligen haha. 
5 resemål som jag skulle göra vad som helst för just nu: 1. London för att bara shoppa, fika och mysa. Typ promenera hela dagarna och bara njuta. Åh!!!!! 2. Kroatien för att segla en vecka eller två! Tänk er så fridfullt att bara hänga på en stor segelbåt och inte ha några måsten överhuvudtaget. Förutom att segla då haha. 3. USA på roadtrip ett par veckor. Se allt, göra allt och äta allt! Sjukaste!!!!! Och kanske hälsa på lite släktingar när jag ändå är där? Ett fett måste efter att jag gått ut gymnasiet! 4. Västindien, typ Barbados eller någon exotisk ö för att bara njuta av allt och chilla på livet. Sol och värme hade ju inte varit fel nu direkt. 5. Italien på matresa!! Behöver jag ens säga något mer? Faaaantastiskt.
 
Här hänger vi och dallrar | |
Upp