DAG 5 - en bild som får dig att bli glad

FÖRLÅT FÖR FÖRSENINGEN, SKYLL PÅ MIG/EMMA
 
Hanna:

Det här är en av de absolut bästa dagarna i hela mitt liv!! Allt var verkligen helt perfekt. Supermysig avslutning i skolan med klassen (jag har nog aldrig grinat så mycket haha), sedan niornas kväll <333333 och sist så avslutade vi den med nästan alla våra favoriter på Swea. Herregud blir alldeles nostalgisk när jag tänker tillbaka på detta. Alla årets nior, njut av erat sista år (jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka sista terminen i nian, no shit) men detta är verkligen något att se framemot!! Puss
 
Emma:
 
Jag hade tänkt att ta den bilden som Hanna tog för detta var verkligen en av de roligaste dagarna i mitt liv. Jag gick ur grundskolan, jag hade gjort egna val i livet som ni skulle bli på riktigt, då syftar jag på gymnasiet. Jag var så lycklig denna dagen, hade en fantastisk kväll med mina vänner, kände mig så fin och det var så kul!!!! 
 
Tänkte att eftersom Hanna tog den bilden får jag ta en annan, så valde denna:
Den är från min, Fannys och Alice överraskningsfest som våra fina vänner gjorde för oss förra året. Det var en så fantastisk kväll, den började på Harrys med mat sen skulle vi bara gå hem till hanna för att ha filmmys. Men där väntade så många fina vänner som överraskade oss och det var så fruktansvärt roligt!! 
Här hänger vi och dallrar | |
Upp