lov, lantbrukar-förträning & lattjo-lajban

HEJ! 
Även fast jag inte bloggar så mycket så lever jag och älskar er fortfarande lika mycket, bara så ni vet liksom. Nu när det är lov kanske jag får glöden tillbaka och skriver några galet bra inlägg!! 
Hade inte riktigt tänkt på att det var lov, så vet inte vad som händer i veckan, kommer säkert på lite spontana och roliga saker. 
 
Idag bestämde vi oss för att ha träning med mitt käraste lag Lantbrukarnas IF, också känt som LIF. Vi träffades runt 4, körde hård träning på hårt underlag och avslutade med filminspelning. Däremellan hann vi med att grilla båda korv och maschmellows, så det blev en mycket lärorik eftermiddag. Filmen vi spelade inte var bara en så kallad "pilot" men den riktiga inspelningen hoppas vi få göra i sommar så ni får hålla ut ett tag till med resultatet.. Det är en riktig rysare vill jag lova.. 
 
Imorgon ska jag jobba mellan 10 och 2 så kom förbi mig på Zamba, kungsgatan! fest
Ska försöka slänga in något mer här imorgon efter jobbet, nu ska jag lägga mig, natti biches 
Emma | |
Upp