summertime, taggtime

hej på er. 
mitt sommarlov är fantastiskt. näst intill hela tiden i alla fall. förlåt om ni inte får ta del utav det, men har inte tid för att blogga hela dagarna. Den mesta utav tiden spenderar jag med att jobba, med det är väldigt skönt att veta att man får pengar för slitet. Resten av tiden försöker jag att umgås med mina vänner. Som faktiskt är världens bästa!!! Igår hade vi i tjejgänget tjejmiddag, det var gott, roligt och mysigt. 
I veckan ska jag till Liseberg, jag ska troligen ha sims-lan, kanske åka en sväng till smögen och sen såklart jobba... Men ser fram emot det alltihop!
 
Ska också inleda operation Övertala Pappa, om att få resa iväg med min kompis, men mer om det är jag slutfört mitt jobb!!!!! Nu måste jag tyvärr sluta skriva för är klar med installationen av Sims. 

Ha en bra sommar allihopa, vet inte när jag skriver här igen. Kan bli ikväll, imorgon, i augusti eller om ett år. Vi får la se, pusssssss
Emma | |
Upp