Swagsters mm. typ jag

Halloo, Fille här! Jag är en rutinerad bloggare med stor framgång inom fiskeri och husmålning. Min kära vän Emma undrade ifall jag ville gästblogga på deras fina blogg, vet ni vad? Jag sa ja! Ganska otroligt faktiskt. Jag tror faktiskt att detta är den ända bloggen jag läser (förutom min egen då).
Men nog om mig!
Eller aa kanske inte... Jag tycker om katter, hundar, godis, kaniner, mat och mina två små busungar till barn. Jag är en ensamstående mamma med kraft i själen om man säger så....
Det bästa jag vet är att berätta sagor och måla.
 
Min livshistoria:
Jag föddes som en mycket stilig ung man i sina bästa år, träffade många fina kompisar (t.ex. Emma och Hanna), blev gravid med en mycket mystisk och exotisk mexikan vid namn José. När José fick reda på detta flydde han landet och lämnade han mig gravid med en spade. Jag byggde mig en stort fint hus i mellanöstern och hittade olja. Nu försörjer jag min familj med hjälp av min blogg och donationer från Förenta Nationernas Armébefäl.
 
Jag har haft ett mycket bra sportlov eftersom jag har lekt med mina kompisar nästan varje dag. Vi åkte till göteborg och kollade på bio, gjorde något konstigt spel jag aldrig fick spelat, kollade på en sälfilm med absolut inga sälar med i, fikade, stökade ner mitt rum, hade sleepover hos wille, såg alldeles förmånga snoppar på chatroulette (gå aldrig, aldrig in där ensam!) och mycket mer! Hade inte en tråkig stund, alltså hade jag ett mycket lyckat lov. Jag tror att vi hittade på så mycket för att Hanna skulle bli lite avundsjuk nu när hon är i Thailand, men jag vet inte.
 
Hör gärna av er till mig om ni gillar nötkreatur så kanske vi kan starta en klubb eller något, för jag är mycket intresserad av dessa underbart fridfulla skapelser! 0760186619 är mitt nummer, feel free to spam så att säga.
 
Med mycket vänliga hälsningar mysfille
Här är en bild på mig och min dåvarande flickvän från i somras. En mycket fin dag!
Gästbloggare | |
#1 - - Månsssssssssssssss:

Fint Philip, men vart är hajen typ?

Svar: tydligen försvunnen
hakan.blogg.se

Upp