sista november

God kväll på er! Hur är läget? Mörk ute nu. Mys. Fast orkar inte att det börjar bli mörkt redan vid typ fyra. Vilket innebär att vi spenderar nästan alla dygnets soltimmar i skolan. Jobbigt. 
Idag gick vi till gymmet vid elva och när jag kom hem tog jag världens längsta dusch. Gött. Sedan dess har jag ätit, pluggat och surfat igenom internets alla hörn. 
Hemma har julstjärnor och annat mysigt tagits fram och imorgon är det redan december. Tiden går så sjukt snabbt, fattar ingenting. Julkalendern början liksom imorgon. Förra årets följde jag slaviskt, så bra. Nu väntar vi bara in julafton och nyår och sedan är vi redo för 2013. Jag och Emma har redan planerat massor. Woho, vi förväntar oss världens bästa år :D
Jaja, vi hörs kanske senare eller imorgon. Ha en fortsatt bra fredag! Ta hand om er och era kära.
Kärlek, Hanna
 
Hanna | |
#1 - - Christina Karlsson:

Ja, tänka sig vad tiden går fort........

Svar: ja, banne mig!
hakan.blogg.se

Upp