rumpa

Hallå i lingonskogen. Allt bra? Jag kom precis hem från sportlife. Körde zumba för andra gången och bodybalance för första. Det var intressant. Haha. Och jag kan berätta för er att jag är helt värdelös zumba, men jag måste säga att det gick bättre idag. Heja mig. (Haha hoppas du läser detta Sanna!!) Nu tänkte jag ta mig något gott att äta och den se lite på 90210.
Imorgon är jag ledig vilket innebär att jag har tagit helg redan nu. Lyckos mig. Ska gymma imorgon förmiddag (det var då tusan vad hurtig jag är) och resten av dagen ska spenderas framför massa plugg:(:( Har inte planerat in så mycket i helgen ännu men vi får väl se vad jag hittar på. Kanske åker till Göteborg med Emma på lördag.
Kul att se att några av er fortfarande kikar in trots att vi inte är så bra på att blogga. Ni är bäst <3<3
xoxo h

Hanna | |
#1 - - Hannas älskare:

Heja Hanna, you go girl!
snygga bilder btw

Svar: tack gjorde mitt bästa när det gällde bilderna:)
hakan.blogg.se

#2 - - mysfille:

hanna ser ut som en anka typ, en snäll anka

Svar: tack, jag är snäll:)
hakan.blogg.se

#3 - - Marcus:

Fina bilder! :) Filmkväll hos mig ikväll?

Svar: tjena marcus, vad snäll du är:) absolut, anytime!
hakan.blogg.se

Upp