Julafton

Godkväll kära vänner. Förlåt för att jag hänger här allt för sällan men har varit mycket de sista, men ska försöka komma tillbaka igen för även om ni inte saknar mig så mycket så saknar jag er lite.. 
Idag har jag firat med pappas del av släkten. Vi började med att inviga den nya Jultraditionen på Torsgatan - glögg på gatan med grannarna. Skit mysigt faktiskt, fast nästa år borde de tänka på att alla inte gillar glögg.. 
Vi fortsatte med att äta julmat och sen kom tomten. Efter det var det julklappslek, fick tre julklappar yäyä. 
Har spelat lite spel, lekt i snön och ätit godis. 
Fick massa fina presenter och har haft en fin dag med familjen. Farmor och Farfar är och göttar sig i Thailand i tre månader och det hade jag inte tackat nej till om man säger så. 
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis hitta på något med Johannes och slappa några dagar till för efter nyår ska jag börja plugga på alla prov.. På tal om nyår så krachades våra planer så vet inte riktigt vad vi hittar på. Men det blir nog bra i vilket fall. 

Nu ska jag försöka somna lite till min nya myslista (musik alltså).
PUSS GODNATT, hoppas du haft en lika fin dag som jag. 
Emma | |
#1 - - aha killen:

aha, trodde att det var porr du menade med ''myslistan''!
- aha killen

Svar: ah kände att det var viktigt att påpeka det så inget missförstods..
hakan.blogg.se

Upp