götlaborg jao

Tjenare!
 
Jag har varit i Göteborg i två dagar och varit runt båda på allum och i stan och letat runt i massa butiker men hittade nästan ingenting. Fick med mig två tröjor. Kul. Så hade tänkte klicka hem lite saker nu, bland annat en tröja jag kollat på massa gånger som nu var tre gånger så billig. Skit bra! Kanske hittar något mer när jag ändå håller på, hoppas på det iaf! 
 
Idag har jag tänkt att bara vara hemma, kanske ta ett bad, se lite paradise hotel och dricka te. Ikväll går även Sagan om ringen på tv så hade tänkt att jag skulle se på den. Galet längesen jag såg dem och har länge pratat om att göra det men det blir aldrig av. 
 
 
Och bara för att ni är så bra får ni en slängkyss som hejdå: 
 
HAHAHAHHAHAH PLZ BITCH NO.
JAG SKA INTE SÄNKA MIG TILL HANNAS FJORTIS NIVÅ. 
Av mig får ni istället detta: 
bara för att ni är så bra.
Emma | |
#1 - - Orvar:

Emma du är så bra!

Svar: tack vännen, kul att någon uppskattar än!
hakan.blogg.se

#2 - - Måns:

Håller med osvald, keep it up!

Svar: tack måns!! I will :)
hakan.blogg.se

Upp